Frågestund

Fy vilken tråkig dag det har varit hittills och det kommer säkert fortsätta hela dagen ut. Det ända som har varit roligt är att mysa och ta hand om Amelia, och pussa på älsklingen också såklart. Nu ligger lillskruttan och sover och jag är jätte trött, jag blev trött nu.. Otur att jag inte blev det tidigare då kunde jag lagt mig och sova medans hon sov, men snart vaknar hon så det är försent. Igår badade Amelia och älsklingen tillsammans, det tyckte hon verkligen om! Inte ett ända pip kom ifrån henne, bara njut.
Juste, jag glömde skriva om eurovision! Sverige var ju så jäkla grymma, jag visste att dom skulle kunna komma på en bra plats eller kanske vinna till och med. Vi låg etta väldigt länge utan att ha fått en ända 12 också. Men sen blev det dåliga poäng gång på gång och blev tillsist 3a, ändå bra med brons men jag tyckte ABSOLUT inte rätt låt vann! Men men det var ju svenskar som har skrivit deras låt så what ever. :)
Jag tänkte starta en frågestund, ni får fråga i princip vad ni vill och jag ska ge er ett så bra svar som möjligt. Kör hårt!



Min prinsessa är så duktig på att lyfta och hålla upp huvudet själv!♥

kommentera
Postat av: Anonym

bråkar du och marcelo aldrig ?

har du och marcelo pratat om att gifta er?

hur är din ich han relation nu och hur var den när du var gravid ?

2011-05-16 @ 21:01:50
Postat av: Sofia

Hur länge planerar ni att bo hemma hos dina föräldrar? Jag tycker att du verkar vara en jättebra mamma men hur får ni ekonomin att gå ihop?

2011-05-17 @ 09:58:48
Postat av: Anonym

vilka bloggar läser du ?

2011-05-18 @ 22:35:45
Postat av: Lisa

vad sa din mamma när du var gravid ?? :D

2011-05-23 @ 18:04:02
Postat av: Snälla svar

Hej jag har också en fråga :) har läst din blogg sen du nästan började :) men var utomlands så kolla igenom din blogg idag.

Eftersom du och marcelo bor tillsammans, vart skulle han bo om du inte vill vara tillsammans med honom längre, eller han inte vill vara det med dig? och hur skulle hans relation vara med barnet då?

Hur många år var du när du tappa oskulden?

Vad heter din närmaste vän?

Och var det svårt att hitta på ett namn till amelia ? vem kom på det och hur? :)

Blir jätte tacksam för svar.

Och grym blogg maria!

2011-05-24 @ 22:03:28
URL: http://har ingen

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0