BVC besök.

Vaknade för ett litet tag sedan, då ammade jag Amelia sen somnade hon på mitt bröst. Fast hon vaknade igen när jag la ner henne i sängen men jag hoppas hon somnar snart. Idag har vi tid hos BVC klockan 2. Så jag ska lite smått börja fixa iordning mig innan jag väcker lilltjejen. ♥ Vi kanske ska åka till min kusin efter besöket men det är inte helt säkert. Skriver iallafall senare! Puss&Kram


Här är Amelias killkompis Theo, super söta Theoo!♥

kommentera
Postat av: Eoa

hejsan! :) jag har precis funnit din blogg och jag undrar om det var planerat att ni skulle skaffa barn? :) kram

2011-05-12 @ 13:38:00
URL: http://thepiink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0