Allt mellan himel och jord. ♥

Nähe du! ingen städning vart det idag inte.. undra varför? Ja du, jag vet faktiskt inte det kom något annat ivägen.
Hjälpte min kära mor att laga maten iallafall för mina bröder sitter bara och gör nada i princip om man inte ber dom göra något, fy på er! Så ska det ju inte behöva vara. Jag kan också behöva en liten kick ibland men nu medans jag varit gravid så har jag mognat nå fruktansvärt mycket och fått en helt annan syn på saker och ting. Förut var jag egoistisk till 100% tänkte bara och då menar jag bara på mig själv. Jag hjälpte aldrig till hemma, sket totalt i människor runt om kring mig och allt skulle vara som JAG ville ha det och den som inte lydde kunde dö eller något Pungt slut lixom. Nu känner jag mig mer vuxen, jag tar tag i saker hemma och hjälper gärna till på egen vilja något jag aldrig någonsin skulle gjort förut! Jag ser till så min älskling gör sina läxor och sköter skolan, och att mina bröder också hjälper till med disk dammsugning och sånt. Dom har börjat kalla mig "lillmorsan" vilket är helt okej för min del, det är bara roligt.
Marcelo tror jag har så bråttom med att fixa allt nu innan Amelia ska komma, nja så bråttom har jag inte men jag vill ha allt under kontroll och allt på sin plats. Sen är det ju alltid lite småroligt att fixa och trixa, jag ville börja köpa saker redan i vecka 15.. Jag har/hade inte bråttom jag bara längtar så mycket! Men nu är det så nära så nu får jag äntligen börja fixa med dom "större" grejorna, som vagnen spjälsängen osv. Hämtade lite saker hos Jenny för någon dag sen, en stor säck med maassoorr med saker, kläder-böcker-leksaker. Babygym så klart Tummen, barnmatstol och ett litet "badkar". Kan ta kort och visa imorgon!

Kvällens film blir nog :

The Princess and the frog



Ha en trevlig kväll allesammans! Kram♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0