Smile for me now

Alla dagar slutar med en kväll.. kom hem för ett tag sen, det va grymt roligt att träffa tjejerna igen och snacka massa skit. :) Imorgon får jag äntligen kameran! Om inte min bror glömmer den men då blir jag arrrggghh! Hihi (a)
Älsklingens innebandy match sändes på tv så vi spelade in den också så nu sitter han och kollar på den.. Så får vänta innan vi kan starta någon film.
Åh jag är helt slut alltså ögonlocken känns som dom väger bly och orkar knappt hålla ögonen öppna.
Undra vad som händer imorgon.. hoppas bara inte det blir en lam dag det värkar väl ändå lite tråkigt!
Nu ska jag springa till köket och kolla om det finns någe gott o smaska på ;)

Ha en fin kväll♥


kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0