Jag ♥ Stjärnor !

YEEEEEEEEAaah ! Love it. Stjärnor, det kommer finnas stjärnor över min kropp !







Eller så ska jag bara göra stjärnor

Det här ska jag ha! Ska även skriva Amelia i nacken och göra ett kina tecken på armen, GO FOR IT! Smärta? äh fuck that jag ska snart föda barn!!!!!

kommentera
Postat av: johanna

Det gör inte så ont att tatuera :)

2011-03-05 @ 19:31:41
Postat av: moster nathalie

Smärta? Närå. Jag satt i två timmar under nålen, det gjorde inte ett dugg ont. Däremot har jag hört att det gör mer ont när man tatuerar sig på ställen där skinnet är tunnare - min syster Izabelle tatuerade sig på ovansidan av foten för något år sedan och det gjorde tydligen jävligt ont.

Jag är gaddad mellan skuldrorna, det är ett jättebra ställe för en tatuering för 1. det gör inte ont, 2. det ser skitsnyggt ut när man har klänning/linne på sig!

Kram

2011-03-05 @ 20:57:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0