Härj

Helloj vänner och bekanta! Har precis fixat mig färdigt för att vi ska åka till farmor och farfar snart och äta middag, det är ju söndag. :) Bild på dagens outfit kommer lite senare. Igår så mötte jag Emelie utanför mig, vi gick ner till Brunnsängs Centrum för att ta ut pengar så hon kunde köpa cigg men såklart så smart som hon är så hade hon glömt sitt bankomat kort hemma så vi fick vänta 10-15 minuter på hennes mamma som kom med det. När vi skulle gå och köpa cigg då var det en ny försäljare i kiosken så hon fick inte ut här. Medans vi väntade på bussen ner på stan så åkte civilare förbi och som tur var så kände Emelie dom som körde så dom svängde tillbaka och frågade vart vi skulle och ifall vi ville ha skjutts! Så det var skönt slapp ta bussen för en gångsskull. Emelies mamma var ute i hall (det där fängelset) hos en vän och hade myslördag, jag och emelie skulle hem till henne och ha myslördag där kolla på melodifestivalen och så. När vi hade kommit fram till henne äntligen så tror ni inte hon hade glömt nyklarna inne så vi var ute låsta smart hon är. Hon ringde fältarna så vi åkte till hennes mamma och hämtade nyklarna. Efter många omochmen så satt vi i soffan och drack te i slutet av melodifestivalen.. Ja vi var lagom inne och tillbaka när det var slut..
Haha nu orkar jag inte skriva mera, kram! ♥


kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0