Godmorgon

Idag vaknade jag mycket tidigare än vad jag brukar.. trots att jag var helt slut igår när jag gick och la mig. Igår så fick jag förvärkar som höll i sig i närmare 2 timmar. Värkarna kom med typ 5 minuters mellanrum. Förra gången jag fick förvärkar fick jag typ bara värkar 4 gånger och det höll i sig bara 20 minuter eller något så jag ringde till förlossningen och lyssnade med dom så det inte var något.. dom sa att jag skulle åka in på kontroll så jag gjorde det. Kom hem vid halv 11 kanske och allt var som det skulle. Bara förvärkar.. Menmen, dom riktiga kommer någongång!
Sitter i soffan och kolla på Project runway, jag har faktiskt ingen aning vad jag ska göra idag det regnar ju ute också så. Jaja jag skriver igen senare :)) kram


Jag vill ha sommar!

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0