Det är dags för fredagsmys!

Hej och hå alla glada! Nu är det dags för filmmys i soffan denna härliga fredag. Den här veckan tycker jag har gått extremt långsamt, ovanligt! Hoppas dom inte fortsätter slöa fram bara för att det är sista tiden nu innan förlossning. Idag vart det inte så mycket gjort mer än att jag och mamma gick och handlade. Har annars bara spelat sims som jag faktiskt inte gjort på några månader nu, måste passa på lite för sen blir det inte så mycket sådant. Åh jag längtar tills jag får kameran alltså, kommer ta kort på allting känns det som!
Kvällens filmer lyder..

Jag vart väldigt förvånad när min bror sa till mig såhär,
Han: Maria vi ska ladda ner "flicka"
jag: flicka?
han: aa den är as bra
jag: flicka? aha aja..
Sen får han fram sidan och så ser jag bilden med en flicka som rider..
Jag:  "wtf"?????????????????????
Han: det är en häst film det gillar ju du!!! :D
jag: ?????????????
Båda mina bröder hatar typ hästar och säger att det är springande hamburgare o gud vet vad.
jag tappade hakan.

Nr 1. Flicka



Nr 2 (Skräck). The hills have eyes



Ha en grymt härlig fredag mina vänner!♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0