Baby Shower

Kom precis hem från Frejut. Sitter nu och äter goda leverpastej mackor och dricker O´boy !
Det blev inget fix för det orkade jag inte med men jag gick över till henne ett tag och vi snackade och sånt. :)
Den 26 mars ska jag ha en baby shower så vi ordnade ett evenemang på facebook, tänkte bjuda över några fina flickor och äta middag och bara mysa! Gosigt va?!
Måste bara säga guuuud alltså vad Lillskruttan hållt på och bråkat idag! Inte en ända sekund still, nejnej hon håller igång med riktiga aktiviteter, hon kanske hade tänkt sig att bli en akrobat (?) revbenen åker ut då och då oo vad ont det gör emellanåt.. men det är sånt som hör till bara! Och jag kan inte sluta tänka på att imorgon är det exakt en månad till beräknad födsel! Det är så coolt, och jag märker verkligen att hon inte är så liten längre. Jag undrar verkligen hur hon ser ut.. åååå vad jag längtar hahaha helt galet!!! OCH en sak måste jag bara säga.. det är super kul att ni deltar i min tävling men (såklart finns det alltid ett men!) för att kunna vinna måste jag ju gärna veta vem ni är! Så ett tomt namn utan mejl och blogg eller "anonym" det funkar liksom inte! Nä nu ska jag sluta upp med detta bloggande för idag så hörs vi imorgon! Skulle tagit med mig kameran till Freja för att ta lite nya bilder MEN jag glömde den! Attans.. HÖHÖ puss på er! ♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0