Ny design och header för tillfället!

Så äntligen har jag fixat en ny header och design, kanske inte det snyggaste men det får duga till den riktiga kommer.. när nu det blir!
Klockan är halv 1 så jag måste gå och lägga mig så att jag orkar upp imorgon bitti när Amelia vaknar. Just nu håller jag på att tjänar lite pengar på internet. hur enkelt som helst men får fortsätta imorgon. God natt på er. ♥

Här får ni en toppen låt så här på kvällskvisten, eller nattkvisten haha!



kommentera
Postat av: tacksam för svar

Hej jag har också en fråga :) har läst din blogg sen du nästan började :) men var utomlands så kolla igenom din blogg idag.

Eftersom du och marcelo bor tillsammans, vart skulle han bo om du inte vill vara tillsammans med honom längre, eller han inte vill vara det med dig? och hur skulle hans relation vara med barnet då?

Hur många år var du när du tappa oskulden?

Vad heter din närmaste vän?

Och var det svårt att hitta på ett namn till amelia ? vem kom på det och hur? :)

Blir jätte tacksam för svar.

Och grym blogg maria



tacksam för svar har nämligen själv problem med min pojkvän och vårat barn. eftersom vi just nu har gjort slut..

2011-07-06 @ 09:44:04
Postat av: jojje

kan ej se nya designen. fast jag uppdaterar sidan..

2011-07-06 @ 19:21:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0