Morgon

Godmorgon älla pigga och glada!
Amelia vaknade om på nytt så nu är vi uppe igen. Undra när hon tänker somna om igen .. Jag kunde inte somna igår kväll så jag har bara sovit två timmar, det är lite surt menmen. :)
Igår hade vi jätte trevligt i Skärholmen. Jag fick med mig chinos jeans shorts och leopardfärgade typ aladin byxor eller vad det heter, super sköna! En magtröja, tubtop.. Jag tror det var mera saker men kommer inte på vad det var.
Fick en fråga.
Vad skulle du ha gjort om din kille vara otrogen mot dig ? om han bara kysste en annan tjej eller hade sex med en annan. 
undrar för att jag hade en kille i ett år och han var otrogen, så vill veta om jag vart för arg..

Vad tråkigt att höra! :( Nej, enligt mig så vart du nog inte för arg.. Jag skulle blivit jätte ledsen och arg.

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0