Med min lilla nalle (mobilen) säger jag godnatt! hihi

Det blev ingen toy story idag det får bli någon annan dag, imorgon kanske. Nu sitter vi och kollar på Ghost Wisperer, tv 4+ varje tisdag klockan 22.00. Innan det kollade vi på super nanny ja jag tror att det heter så. Mina ben är nyrakade och lena, skön känsla. Mitt lilla hjärta somnade väldigt tidigt idag så hon lär nog inte sova så himla länge imorgon bitti, hoppas att det inte blir för tidigt bara. Jag måste gå och lägga mig snart. Hoppas att amelia inte vaknar på fel sida imorgon (som man så fint säger) och är grinig för vi ska nämligen iväg till willys i weda med johanna och theo. Vi ska köpa blöjor, våtservetter osv. Dags för det nu när barnbidraget kommer. Nu ska jag fixa mig klar för sängen, min kära stor säng! God natt loca peoples! Hörs imorgon. <3

kommentera
Postat av: Malin & Prinsessan

Vad söt hon är din lilla tjej!

2011-07-20 @ 16:40:48
URL: http://malinsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0