Lite förslag kanske?

Orkar egentligen inte skriva men jag gör det ändå, kanske inte så intresant inlägg men något måste jag väl skriva. Idag har jag ingen aning om vad som kommer hända, tror nog det bara blir en slapp dag är inte så värst pigg heller, sitter här och gäspar och torkar tårar haha! Usch vad det är jobbigt att vara trött.. men men.
Just nu sitter jag och kollar på "Biggest Loser" det är faktist ganska bra. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, va tycker ni är intresant ? Det skulle va lite roligt att få veta vad ni tycker jag ska skriva om och vad ni tycker är kul att läsa. :)

Kramar till er!♥

kommentera
Postat av: E.

skriv och förklara lite hur det känns att ha en bebis i magen? :) skulle vara jätte kul att veta! och hur gör du med skolan när du är gravid och efter du fött?

2011-01-07 @ 17:04:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0