trötthet

Idag vart ännu en slapp dag, skönt men tråkigt. Nu ska jag vänta på min bror så ska jag be honom ladda ner någon film till mig som jag ska sätta mig och kolla på. Filmtips kanske?
Oh jag är så seg jämt, trött trött.. det måste gå över snart! Mådde inte så bra förut så jag tog en alvedon och sov nån timme, riktigt skönt. Blev väckt av älsklingen och då var det mat dags, MUMS älska mat haha! Men nu är jag trött igen så jag skulle vilja gå och lägga mig, undra om jag ska börja ta en järntablett till om dagen så jag tar 2, morgon och kväll. Det kanske hjälper hoppaaass.
Har funderat på att göra en tävling, men jag vet inte om vad. Skulle ni vilja att jag fixar en tävling, Dagens blogg eller något sådant ?


Ha en fantastisk kväll mina vänner.

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0