Skräp vs Nyttigt

Nu blir det middag och efter det ska jag och mamma göra semlor, åå va gott de ska bli! Sen har jag även en ostkaka som väntar på mig hiihi, jag är då en riktig gottegris! Nu när jag är gravid så är jag super sugen på godsaker hela tiden, en stor fet kladdig chokladtårta MUUUUUUUUUUUUUUUUUMMAA!! heheh :$ Usch så gott det är. Jag äter såklart nyttigt också så det är inte bara skärp skärp hela tiden, t.ex på morgonen dricker jag alltid juice (God morgon nypressad) som är typ bra för magen eller vad dom säger.

Kom hem från affären för en stund sen, jag mamma och min älsta bror gick dit. Det va skönt med motion! Jag valde ett paket flingor Cheerios Multi det är iallafall nyttigare än vanliga CornFlakes. Och så äter jag mycket frukt och dricker inte så mycket läsk faktist. Aa jag går runt i affären och frågar mamma om nyttiga saker man kan köpa, T.ex olika musslikex och sånt där men hittar aldrig något som värkar passa, någon som har några förslag? :)

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0