seg dag

Jag har börjat blivit jätte trött igen som i början av graviditeten, någon som kanske vet varför? Jag sover så många timmar jag behöver men är ändå trött. Inte speciellt kul. Hoppas det går över snart iallafall.
Jaha.. idag är en ny dag, har ingen aning om vad jag ska göra. Vad ska ni hitta på?
Känner att det börjar bli dags att köpa hem lite nya filmer, jag har liksom sätt alla vi har och det är många. Hur man nu har hunnit med det haha.
Ska väl bara vänta tills älsklingen kommer hem så får vi hitta på något, nej nu ska jag gå och ta min järntablett och  svepa vatten hehe.
-
↑22 februari 2010, vi hade snart varit tillsammans i 10 dagar!
13 februari 2011- 1 år med den bästa! ♥ Jag älskar dig ♥

kommentera
Postat av: SOFIA

Vad roligt att du är med och tävlar! Hoppas du har en fin Lördag!KRAM

2011-01-08 @ 14:41:42
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0