omgjort

Idag gick jag upp i bra tid tycker jag, det vart halv 12 faktist. Som ni ser så har jag ändrat lite saker på min blogg, jag skulle ta bort "Stöd rosabandet 2010" men det gick ju inte som man ville så hela bloggen vart helt jaa helt fel. Så jag återställde kodmallen helt. Men nu har jag fixat Facebook - Gilla knapp så ni får börja gilla hihi, Google Translate så man kan ändra språk! Men den där bebis saken som visar vilken vecka jag är i försvann men den hittar jag inte så den kommer nog antagligen inte tillbaka. Men jag ska fortsätta leta!
Igår vart en lyckad kväll, väldigt trevlig med 3 filmer cola och snacks. Får se vad man ska hitta på nu då.
Tack för alla fina kommentarer!

KRAM på er ♥

kommentera
Postat av: elin

fin blogg :)

2011-01-10 @ 13:08:23
URL: http://elinfelicias.blogg.se/
Postat av: johanna

tack för en mysig kväll igår! <3

2011-01-10 @ 15:37:04
Postat av: Sara P

beundrar dig för att du vågar skaffa barn även fast du är ung, går du fortfarande i skolan, isåfall vart? hur reagerade dina klasskompisar på din graviditet? :)

2011-01-10 @ 19:31:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0