Möbler

Igår fick vi en bilbarnstol utav någon jag inte vet vem det är men någon vän till Marcelos pappa eller något sånt, vi ska även få en spjälsäng om vi vill ha den såklart jätte snällt. Så nu håller jag på att fixa med bilbarnstolen ska tvätta allt tyg på den och torka av den, kan säga att den är väldigt dammig! Jag vill börja tvätta hennes små kläder, men har inte köpt en byrå än så har ingenstans att lägga kläderna så länge. Ni som följt min blogg ganska länge vet ju att jag har målat om och fixat i mitt rum, har fått en ny säng och den tar nästan upp hela rummet! Den 27 ska vi åka till Ikea och kolla på byrån jag vill ha, vi ska även köpa en lång spegel 2 hyllor tavlor lampor i olika storlekar gardiner och massa sånt små plock, men allt kommer inte köpas den 27. Får köpa saker lite då och då! Jag vet exakt hur mitt rum ska se ut när ALLT är inköpt och klart. Super fint kommer det bli!

Ha en bra söndag, kram♥

kommentera
Postat av: Fanny

Låter bra :D



Tur att du får vissa grejer, har för mig att de är rätt dyra om man köper nya saker :)

2011-01-23 @ 16:45:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0