Frågor och svar

1. Vad känns mest skrämmande med graviditeten ?
Ja, det är en bra fråga. Jag tycker inte att det är så skrämmande om man säger så. Jag är eller var kanske man ska säga nu rädd för att jag skulle få missfall eller att hon inte blev en frisk liten flicka. Men hon är frisk som en nötkärna som tur är!
2. Är du och Marcelo tillsammans?
JA, vi är tillsammans.
3. Hur träffades du och Marcelo och vad tycker han om att bli pappa ?
Vi träffades faktiskt på en ishockey match i början av Januari förra året, Han skulle kunna spricka av stolthet.
4. Hur ska ni klara er ekonomiskt och vart ska ni bo ?
Vår ekonomi tycker jag är en sån privat sak ingen annan än dom närmaste man har sig behöver veta, så det tänker jag tyvärr inte svara på! Vi ska bo här hemma hos mina föräldrar där vi även bor nu.
5. Ska du och Marcelo bo tsm nu när ni har barn menar i en egen lägenhet. Han är ju 20 ?
Marcelo har bott hemma hos oss sedan April eller maj förra året pga olika anledningar så vi ska fortsätta bo här tills Amelia är ungefär 1år.
6. Vart bor du någonstans? :)
Jag bor i Södertälje (Brunnsäng) 5 rum & kök.
7. Tycker du att ni gjorde rätt i att behålla barnet ?
Jag tycker att det är helt rätt. Eftersom vi ville ha barn och fick det tillslut, det är inte det lättaste att bli gravid heller och skulle jag gjort abort skulle jag ångrat mig så otroligt mycket.
8. Hur var Marcelos reaktion när du berättade för honom att du var gravid ?
Jag ringde upp honom efter jag kommit ut från UM, han sa bara skojar du ? är du allvarlig? Jag tror inte att han förstod att jag verkligen var det fören flera veckor efter.
9. Tänkte ni någon gång på abort ?
I början var jag vääldigt osäker eftersom allt var upp och ner, allt kändes så konstigt och så som alla reagerade så vart jag jätte förvirrad och tänkte faktiskt på abort, ett tag hade jag bestämt mig för att göra abort. Men mamma tillät mig inte göra det och det är jag så himla glad för nu. Mamma visste hur jag hade det och visste att innerst inne skulle jag ångra mig in i det minsta om jag hade gjort abort. Mamma vet exakt hur jag är.


Det var alla frågor. Får se ifall jag skriver mer ikväll annars hörs vi imorgon och ni får ha en toppen kväll underbarisar ! ♥

kommentera
Postat av: JOjjo!

GILLA!

2011-01-31 @ 20:10:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0