Dagen

Idag kommer nog bli en bra dag får man hoppas. Känner mig inte så hänging eller degig. Så jag ska nog gå ut på en promenad lite senare! Igår kväll runt 9 hade jag en anning tråkigt så jag började baka Choklad kakor, dom blev väldigt goda fast inte så snygga ! haha men men dom ser värre ut i magen. Vad ska ni hitta på idag? Själv vet jag inte haha.

Jag vill köpa en kamera, helst en systemkamera men dom är ganska dyra.. jag vill lixom ha perfekta bilder.
Någon som vet en som är bra men inte så jätte dyr ???


På den här datan jag sitter vid är designen på min blogg helt cp. Det kanske beror på vad man använder för internet eller skärmstorlek, men det borde ju inte göra det.. Hoppas ni ser den som den ska se ut för den e riktigt snygg!
Äh har inte så mycket mer att skriva just nu, skriver antagligen senare. Skulle gärna ladda upp bilder men detta är inte min data så det finns inga bilder tyvärr, men jag kan lägga upp en låt istället! Enjoy.



Så här ser  Designen ut på den här datan, HELT fel så ska den inte se ut.


kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0