Sjukhuset

Det blev en promenad till Södertälje sjukhus, det var inte så jobbigt. Ganska skönt faktist det behövs. Ultraljudet gick väl bra antar jag, hon sa inte så mycket. Efter jag var klar så mötte jag upp Emelie och vi åkte ner på stan åt på Nancy´s sen tog vi tåget till Flemingsberg. Hon skulle lämna pengar till sin pojke.
Äntligen är jag hemma, fyy vad jag har ont i högra låret och rumpmuskeln! Kan knappt gå, jag liksom haltar fram.
Känner iallafall att jag varit duktig idag och hållt igång, nu kan jag ta det lugnt i några veckor igen haha nej skämt åsido. :)
Nu ska jag vänta tills min lilla älskling kommer hem så kanske jag hoppar in i duschen om jag orkar annars ska jag nog bara mysa i soffan och kolla tv och sen fortsätta läsa min bok.
Juste, idag har jag gått 32 fulla veckor så går in i 33 nu, fort det går. På måndag ska jag iväg till barnmorskan igen, jäkla springande dit jämt haha men det är skoj! Varannan vecka går jag dit. Äh nu struntar jag i denna plåtburk! Ha en fin kväll..kram kram


Längtar efter lyckan♥

kommentera
Postat av: Anonym

Kan du inte visa hur ditt rum ser ut? och kanske en bild på vilka skor du andvänder nu på vinter :D bra blogg!

2011-02-17 @ 12:43:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0