Ny telefon

Förlåt för sämsta uppdateringen, men blogg.se har strulat lite som vanligt för mig!
Har inte så mycket att skriva. Här om veckan så tappade min bror bort min mobil så igår fick jag en ny utav honom. En Nokia Express Music 5130. Super bra och skön telefon! Och igår var det gratis ssk match så då passade jag på att gå och som tur va så vann dom 3-2 emot frölunda! Skön vinst bra match.
Jag har nästan inga kontakter kvar på min mobil, så ni som känner mig och har mitt nummer kan ju slänga iväg ett sms med namn i tack!



kommentera
Postat av: Annasss

Bild på magen efterlyses!! :D <33

2011-02-02 @ 20:53:07
Postat av: Natalie

Sån mobil har jag, den suger

2011-02-02 @ 22:39:34

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0