Melodifestivalen

Igår vart det tyvärr inte så mycket skrivet, dåligt av mig. Men jag kan berätta lite vad jag hade för mig. Direkt jag vaknade (kl 12) så gick jag och åt frukost, duschade och började fixa mig för att vi skulle iväg till kära farmor och farfar! Farmor fyllde nämligen år igår. :) Vi var där hela dagen, käkade superduper goda hemlagade pizzor och efter det fikade vi med kaffe och rulltårta.
På kvällen kollade vi på Melodifestivalen som säkert mer än halva sverige också gjorde hihi. Med massa snaks och gott! Jag tyckte om Swingfly låten och Danny. Vilka/vilken är din favorit ?
Får väl se vad man hittar på nu då.. Det blir väl ännu en slapp dag idag också..!
'
'
Jag vill åka till Ungern.. NU ! ♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0