Fullt upp.

Hej mina fina. Jag ska börja på vattengympa på sydpoolen, det ska bli skönt att få träna. Vet inte riktigt när har precis mailat dom så vi får se när jag får svar! Det är mycket som händer nu i slutet av "i väntans tider" nästa vecka ska jag iväg till barnmorskan igen på torsdag tror jag det var, då är jag inne i vecka 35. Den 2 mars ska jag till Södertälje sjukhus på ultraljud för att kolla tillväxt. 9 mars ska jag till Södertälje sjukhus på föreläsning ang. förlossningen det ska bli väldigt spännande! Marcelo tycker inte riktigt om att jag valde att gå på "grupp föreläsning" så jag får inte hans sällskap dit iallafall fast det skulle vara bra för honom också att få veta hur det kan se ut på en förlossning. Min barnmorska sa också att man kunde gå dit och prata om förlossningen m.m. ensamma alltså inte i grupp, det tyckte Marcelo lite bättre om så vi får se vad vi kan fixa på torsdag nästa vecka när jag ska till henne.

Jag har precis läst igenom massa om babyns känsliga hud och om Liberos produkter för att kunna veta vad och hur jag ska välja så Amelia slipper torr hud/irriterad hud - kissa ner sina kläder pga fel storlek på blöjan osv. För såklart vill man att ens barn ska må bra och slippa allt strul så gott det går. :)


Puss på alla söta! ♥


kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0