Fredagsmys.

Har precis kommit hem från stan nu, skönt att vara ute ett tag :) Var med min broder och fanny. Vi gick aldrig till Tidermans eftersom jag inte orkade så vi tog Nancy´s istället. Jag åt Wok med kyckling, super gott men jäkla starkt det brändes verkligen i gomen! haha. Jag vet inte vad det är för fel, men jag är så trött hela tiden. Jag orkar ingenting typ. Förstår inte hur andra gravida t.ex kan gå på stan en hel dag, jag orkar knappt 2 timmar..
Jag och min bror köpte 2 dipp, 2 påsar chips och så tog jag en fanta så det ska vi alla mysa med ikväll! Riktig fredagsmys. Äh nu ska jag gå och göra lite nytta, Ha en super mysig fredag mina vänner!♥

kommentera
Postat av: Linnéa

Så, har lagt till dig nu! :) Hur har dagen varit? :)

2011-02-04 @ 18:52:26
URL: http://linnneaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0