Boosta dig själv !

Egoboost!- Jag har läst över halva boken men nu bestämt att inte fortsätta, det handlar mest om unga tjejer som har problem, liksom om komplex, ätstörningar, allt sånt där. Det är riktigt kloka ord från en klok tjej men jag har inga såna problem så boken vart mest långtråkig för min del. Men jag har faktiskt lärt mig en hel del utav att ha läst det jag läste. För er som har problem med sådant så rekommenderar jag den boken starkt! Boken har hon valt att kalla "Blondinbellas överlevnadsguide för unga tjejer" Ni förstår säkert. Men annars var boken bra, fast väldigt mycket upprepningar enligt vad jag tycker. Boken finns att köpa lite överallt,

Adlibris.com

CDON.com

Finns även i bokaffärer eller vissa stora mataffärer. Jag brukar ofta beställa mina böcker via CDON.com, det tycker jag är super bra och så är böckerna billiga!



Vi hörs! Godnatt♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0