Bebiiis

Nu är det inte långt kvar innan beräknat datum, 1 månad men det är inte mycket. Igår var jag hos barnmorskan och hon mätte och kände på min mage, lillpluttan har tydligen fixerat sig redan hon ligger med huvudet neråt långt långt ner så jag kommer förmodligen inte växa mer utåt utan mer på brädden. :) Förra veckan var jag på sjukhuset på ultraljud men har nu fått ännu en tid som jag ska gå igen, 2 mars kl 10.30. Jag vet inte riktigt varför jag ska på ultraljud för 3dje gången. Sparkarna jag får ibland mot mina revben gör grymt ont ingen skön känsla alls. Men allt detta är värt det när hon är ute!! Usch vad jag längtar tills hon är ute så jag slipper ta alla tabletter och allt för att må bra och få må bra förövrigt slippa ryggont och ja ont överhuvudtaget! Känns som att jag inte vill bli gravid igen.. nånsin. Men så känns det säkert bara nu får man ju hoppas. Graviditeten är ingen lek för fem öre tycker iallafall inte jag, visst är det jätte mysigt det är det men grovt jobbigt också. Äsh av all denna möda får man nå för underbart! ♥♥



Jag försöker lägga upp ett youtube klipp men det vill inte funka riktigt som jag vill och det blir jag förbannad på!! skit blogg.. trött man blir!!!!! Så jag lägger upp länken ist, Dom är är så himla söta, bästa låten!
http://www.youtube.com/watch?v=U8LnajAH0sA

Kraam

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0