Glad Påsk

Nu ligger Amelia i sin egen säng för första gången och sover som en stock, hur gullig som helst. Hon måste snutta på tutten och sen somna på bröstet för att man ska kunna lägga henne i sängen och att hon ska fortsätta sova, hon sover bäst på magen det ser så mysigt ut! Igår sov hon i våran stora säng lika skönt men nu tänkte jag att hon skulle få prova sin egna lilla spjälsäng och det funkar bra som tur är. På nätterna kommer hon dock inte kunna sova någon annanstans än i våran säng ännu. Det ska bli skönt när lillstumpan inte vaknar flera gånger på nätterna för att äta och så, jag älskar verkligen att sova det är typ det bästa som finns så det är lite jobbigt att behöva vakna flera gånger. Menmen, bara hon mår bra så mår jag bra!♥
Imorgon så är det påsk afton, då kommer påsk haren! wihoo. Eller han kanske kom när man var liten bara haha.
Firar ni påsk och hur firar ni det isåfall ? Jag och min familj firar inte påsk nå särskillt. Äter lite godis bara, men det gör man ju fast än det inte är påsk. Påsk Påsk Påsk(?) äsh what ever.


kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0