Amelia - 2 veckor

Idag fyller Amelia 2 veckor!
Det har varit grymma 2 veckor, fast det har varit väldigt jobbigt också. Amningen börjar gå bra nu och det gör inte alls lika ont. Amelia sover ganska bra på nätterna, hon brukar sova i famnen tills 12 tiden då äter hon sen byter vi blöja och lägger oss. Det är så mysigt att sova med lillskruttan i sängen, ja hon somnar inte om hon inte ligger med oss i sängen. ♥ Det känns som att vi alltid har haft henne här hos oss, tänk vart har hon varit tills nu lixom ?? Hon är världens bästa dotter!
Jag kan stå och bara råkolla på henne i flera minuter utan att bryta blicken, hon är så fin, underbar, söt helt enkelt världens konstverk som jag haft i mig i 9 månader, helt sjukt men ändå så himla coolt!
När jag var gravid så tyckte jag det var grymt jobbigt, jag ville bara föda så jag slapp magen och allt sådant. När jag väl fött blev jag ledsen för jag inte hade någon mage kvar och inte har någon liten parvell i magen längre! Det känns fortfarande väldigt tråkigt, jag vill vara gravid igen. Det känns så konstigt att Amelia har legat i min mage, hon är liten men ändå stor på något sett. Att hon har fått plats i min mage! Eftersom jag inte är så stor så måste hon letat ihop knöglad som en sten lixom.



Mamma älskar dig mest utav allt i världen, hjärtat!♥

kommentera
Postat av: Malin

Gratiis! :)

2011-04-20 @ 12:45:32
URL: http://mmalinanderssonn.blogg.se/
Postat av: linda

det låter jätte mysigt men bara ett tips försök att få henne att sova i sin säng det kan bli stora problem i framtiden om man har otur :)

2011-04-22 @ 13:09:48
Postat av: Anonym

Hon har musses ögon! :D

2011-05-01 @ 22:57:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0