Älsklingen fyller år - Valborg

Jag skriver inte blogg så ofta längre, beror på att jag inte har så mycket tid att sitta vid datan men lite hinner jag sitta då och då. Ni får kommentera vad ni tycker jag ska skriva om, vad ni är intreserade av att läsa lixom. :)
Idag fyller min kära pojkvän 20 år, och så är det Valborg! Fick bara föräldrar penning för 9dagar så jag kunde inte köpa någon speciellt till honom denna månad, det fick bli en snygg fotboll och en snygg t-shirt! Nästa månad ska jag köpa något bättre för det är han värd plus att han fyller ju 20. Stort Grattis till min älskling!
Lillskruttan ligger och sover nu i sin säng, hon sover även i sin säng på nätterna också. Det trodde jag inte att hon skulle göra förns om någon månad eller så. Hon är verkligen världens bästa jag älskar henne nå otroligt!
Idag när morfar lekte med henne så spratlade hon och skrattade och jag blev så jäkla glad! Det var som ett lyckorus i hela mig, tänk då när hon börjar vara med mycket mer och fatta saker då kommer jag ju svimma av lycka! Vår fina dotter. ♥
JA idag är det ju valborg, vad ska ni hitta på ? Själv ska jag nog bara vara hemma med familjen och ta hand och mysa med Amelia och det har jag absolut INGET emot. :) Några vänner till Marcelo har ordnat någon överaskning så han ska ut ett tag så får vi se när han hittar hem igen. Föresten så är min svärmor här på besök också och hon är ju överlycklig för lillan. Vem är inte det ? haha.


Lilla familjen i den stora familjen

Amelia- Mamma&Pappa älskar dig över hela vårat hjärta!
Fina människa. ♥


Idag är vi lite kalasfina med nya kläder när pappa fyller år. :)

Ha en super bra valborg mina vänner !!! Kram

kommentera
Postat av: linda

kan du inte skriva lite om hur förlossningen va det skulle vara roligt att läsa

2011-04-30 @ 22:35:45
Postat av: Anonym

vem är din svärmor?

2011-05-02 @ 22:00:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0