1 vecka kvar till beräknad födsel

Räknar ner.. Dagarna blir färre och färre, men ändå så känns det som att det tar lång tid. Jag kommer ihåg när jag stod och höll på att måla om rummet. Tanken jag hade då var att jag ville stå med mage och hängselbyxor, städknut på huvudet och måla. Vad kommer ni att tänka på när jag säger det ? Typ från någon reklam, film eller något. Väldigt gulligt! Men min mage var näst intill platt då. Jag tänkte ofta på just dom här dagarna jag är inne i nu, när det kan hända när som helst. En vecka innan beräknad födsel, helt otroligt. Det som är så himla skönt det är att jag faktiskt inte är pirrig eller rädd alls, jag tar varje dag, timme, minut, sekund som den kommer. Förvärkarna har börjat lite då och då, igår hade jag ont till och från i magen i kanske 20 min. Men inte alls lika kraftigt eller lika långa och jobbiga som jag haft för ca 3-4 veckor sen, då jag åkte in till förlossningen på kontroll. Allting är nu klart inför hennes ankomst. Det är bara lite småsaker som fattas, dvs termometer alvedon nattlampa och sånt där småplock. :)
Snart kommer förhoppningsvis kusinvitamin hit med sin kärlek och hälsar på, senare ska jag träffa Freja! Hoppas ni får en toppen dag. Massa kärlek till er♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0