Stan med mamsen

Tjena bloggen!
Idag har jag vart i skolan, har 2 lektioner på tisdagar.Igår fick mamma lön så hon sa att idag då skulle vi åka till stan så jag fick klippa mig. Så efter skolan åkte jag ner på stan och mötte mamma, vi kollade runt lite på HM. Men jag tycker de finns bättre & finare kläder på BikBok, där hittar man alltid saker eller oftast iaf!
Jag köpte ett par nya thights, en tröja som är röd med leopardmönster, en halsduk, och rosa mysbyxor. Lägger väl in bild på sakerna sen om jag orkar hihi!
Skulle egentligen bara klippt mig, men ja åker inte hem utan att inte få nå kläder :D haha!
Efter jag va klar hos frisören var jag ju hungrig som vanligt, de vart kebabhouse! mums
Jag träffade Maria på stan för vi skulle vara en stund, så vi åkte hem till mig o kolla datan lite o typ chilla sen gick hon hem för hon skulle plugga. Kan bara säga att jag är SJUKT trött nu.. :((
Orkar inte skriva mer nu, får se om det kommer ett inlägg till senare ikväll.
Love♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0