Ny design?

Gokväll bloggen!
Den här designen på bloggen har jag haft nu ganska länge,så har tänkt på att göra en liten förändring.Va tycker ni om det ?
bästaste Jennifer ska hjälpa mig med det, för jag har ingen aning om hur man gör haha!
Lite senare kanske om 2-3 månader så ska den göras om igen, jag ska göra en mamma blogg. Har börjat skriva lite om det nu redan, men de finns inte så mycket att skriva om än ;)



En bild på mig, gammal men har inte så många bilder ! :)
Nu har jag inte så mycket mer att skriva, vi hörs imorgon nattinatt mina vänner♥
PUSS på saken!♥

kommentera
Postat av: emelie larsson

Fin bild

kramkram

2010-09-23 @ 16:26:22
URL: http://selenagomezfanblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0