Kantareller

Helluu bloggen!
Vaknade för ett tag sen, har vart uppe o ätit frukost för andra gången. Te o macka ! mums
Imorse väckte mamma mig kvart i 7, jag va heelt död. Så jag gick upp åt en macka o sa att jag inte orkade gå till skolan för jag va så jävla trött och mådde illa, de gjorde jag oxå.. Inte speciellt kul.
Men jag stanna hemma iaf och sov, mycket skönt :)
Nu har jag ingen aning va jag ska göra faktist, En sak jag tänkt på att göra är faktist att plocka svamp! mysiigt va ? :D
Jag tycker de är as mysigt o gå kanske me ngn kompis eller nån o bara snacka skit i skogen o leka skogsmulle! haha :)



Jag har faktist aldrig vart och plockat svamp, fick lusten när min brors svärmor skrev det på facebook. Att hon hade vart ute och plockat 8 kg !!
Men de är väl dom här man ska plocka? Kantareller, HAHA (y) jag ska ut o plocka svamp men vet inte va för svamp ja ska ta, de är bra eller ? :D

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0