Ingen skola

Hej bloggen !
Idag blev jag väck av mamma runt 7, sen åkte mamma direkt till jobbet och ja somna om till 8 typ.
Gick upp tog en macka och kände att jag skulle sova till 9 för jag va grymt trött, blev en seeen kväll igår.
Jag vakna 9 av alarm och så kom jag på att jag inte har något att åka buss med! typ va faaaan.
Kan inte få tag på mamma för hennes mobil är cp, så får vänta tills hon kommer hem och PEPPAR PEPPAR att hon inte halshugger mig, HAHA.
Senare om jag får och mamma inte är allt för arg så ska jag gå iväg till Jennifer, och  sen kanske ner på stan och fika om nu min klasskompis kan eller elin!

Skriver lite senare nu när mamma har kommit hem och så ;) haha
CIAO♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0