Hur jag märkte att jag va gravid..

En morgon för typ 2 eller 3 månader sen när jag gjorde macka, så börja ja må illa och kunde inte äns kolla på mackan kändes som ja skulle spy när som helst. senare när jag och mamma satt på balkongen sa hon att det kan vara en biverkning, för hon hade exakt så. Några dagar senare åkte jag med min brors underbara flickvän och köpte Gtest och de visade posetivt. samma dag åkte jag med henne till UM också och de visade också posetivt, jag blev glad men ändå chockad samtidigt. Jag berättade för mamma ringde min bror, de va dom som fick reda på de först.senare fick pappa reda på de och min andra bror och så gick de vidare och vidare. Mamma och pappa blev jätte glada !:)
Ibörjan va jag väldigt osäker på om jag skulle behålla det eller inte.. men till slut bestämde jag mig :)
Den 10 november ska jag på riktigt ultra ljud och då får jag förhoppningsvis reda på om det är en kille eller en tjej ! :)

Blir det en tjej ska hon heta Amelia, men om de blir en kille har jag ingenaning.
Ciao♥



Jag längtar så mycket !♥

kommentera
Postat av: Den underbara ;)

Jo jag minns också när vi pratade o du frågade om hur jag hade märkt att jag var gravid.

Det kommer bli så underbart! o jag kommer alltid finnas där :)



//gudmorsan :P

2010-09-16 @ 14:02:24
Postat av: Mini

gud så spännande! :D

2010-09-16 @ 16:05:45
Postat av: Moster Nathalie

Är jätteglad för din skull, och stolt att du tagit beslutet att behålla ditt barn :)

Det roliga är ju att man märker att vi är släkt - för din mamma gav dig namnet Maria vilket är ett av mina favoritnamn och du vill ge en eventuell dotter namnet Amelia, vilket är mitt absoluta favoritnamn. haha! Hoppas du mår bra och att de första månaderna inte varit alltför jobbiga

Kramar

2010-09-16 @ 17:17:34
Postat av: ...

Hur reagerade din pojkvän?

2010-09-16 @ 17:57:47
Postat av: Anonym

ska du hoppa av skolan?

2010-09-16 @ 18:46:21
Postat av: Sandra

Gud va roligt:) Grattis<3:D

2010-09-17 @ 11:45:30
URL: http://bajentjejen.blogg.se/
Postat av: Julia

Fall de blir en kille skulle nog Rasmus, Anton lr Robin passa tror jag :)

2010-09-19 @ 22:25:01
URL: http://missmoony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0