Hejsanhoppsan!
Har precis kommit hem från skolan nu da. Det va helt okej i faktist, men är trött som valigt!
Det är så jobbigt att va trött hela tiden, förut ville jag bara sova efter skolan det vill ja nu med men ja pallar inte fan bryr mej inte om jag är trött jag går ut ändå. :) !
Hah har typ inget att skriva mer.. ska ut sen med Chrille iaf ngn gång :P

Ha det bra, skriver väl mer ikv! ♥

kommentera
Postat av: Carro

Om du är gravid så är det inte så konstigt att du är trött. Det är en del av allt. Med min äldsta ville jag sova hela tiden. O jag hade möjligheter till det. Värre var det med Cleo, då hade jag inga möjligheter att sova. Det är jätte bra om du går i skolan. Men tänk på att du måste vila för att du o barnet ska må bra. :P

2010-09-21 @ 14:33:30
URL: http://minfamiljeblogg.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Nice! :)

2010-09-21 @ 15:29:29
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0