trött..trött..trött...

"Orkar inte vara uppe.. jag måste hålla mig vaken lite till.. men jag orkar inte vill bara sova.. kan klockan börja ticka lite snabbare!"
Det har varit en jävla jobbig dag idag, gick upp halv 7 fixade mig och åka till skolan så jag va där runt kvart över 9. Kl 09.20 skulle vi ta skolfoto, vi är två klasser HR1a (min klass) & HR1b vi fick ta klassfotot tillsammans, kanske lika bra eftersom det inte är så många i iallafall min klass :P Efter fotot så hade vi idrott i täljehallen och senare matte i täljegymnasiet, efter det fick jag åka tillbaka till skolan för att jag skulle ta porträtt foto kl 14.45. jag höll nästan på att somna på bussen, längtade bara tills jag klev innan för dörren hemma!
Jag och Zabina skulle egentligen varit barnvakt ikväll, men Zabina va tydligen inte i skolan så hon fick inte gå ut och jag kände att jag verkligen inte orkade passa Cailey själv.. Så jag hoppas Jenny hittade en annan som kunde vara barnvakt annars fick hon skippa franska kursen! :(

Bjuder på en bild, Hahah det är jag för kanske 2 år sen när några kompisar & jag va nere vid vattnet i igelsta och grillade. Jätte mysigt!
Nu har jag skrivit klart för idag, vi hörs imorgon! Pease out♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0