julmust i god tid

Sorry för dålig uppdatering, men har faktist ingen lust nu att skriva blogg. Kanske har det senare eller imorgon de vet man aldrig!:) men jag lovar att iaf skriva ett inlägg om dagen! ;)

Sitter i soffan och väntar på att musse ska komma me godis o julmust som jag frågat om han orkade gå ner och köpa :D mums, annars sitter vi bara ensamma och övergivna ;P i soffan och kollar animal planet haha, kuuul(y)
Idag gick jag hem från skolan för att sen igår kväll har jag haft jätte ont i magen hade det hela natten med så kunde inte sova bra, vaknade hela tiden.. :( Igår när jag var nere i affären så såg jag julmust! jag blev typ chockad, ofta dom redan börjat sälja det? tydligen.. iaf de är AS gott och jag köpte en flaska som tog slut ganska fort! :D
pease out!♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0