Hej hopp!
Känner att jag inte orkar göra något speciellt idag, har bara lust att ta de lugnt kanske åka ner på stan och käka lunch om någon vill följa med, tänker precis inte åka själv ;)
Idag hade jag ingen skola för ingen lärare till lektionen. Jag är alltid trött när jag är ledig, men när jag vaknar och ska upp till skolan så är jag oftast pigg och efter skolan är jag alltid ute. Haha men inte när jag är ledig då orkar jag inte :O Det är lite jobbigt. Imorgon har min grupp servering i skolan sen är det bara en dag kvar till tordag och då ska jag på ultraljud, äntligen! :D Längtar så mycket tills jag får veta så lilla pyret mår bra och hur gammal hon/han är! ♥♥
Musses pappa har lovat att köpa en vagn till oss, så vi får välja den vi vill ha så köper han den! grymt snällt! Så sitter och kollar runt lite på fina vagnar, jag vill att dom ska vara riktigt mjuka och se mysiga ut så de ser ut att vara as skönt att ligga där. Hittar inte så mycket fina på internet men kanske inte kollar så noga, hittade en vagn i Heron City iallafall på en affär där, som jag blev KÄR i men den kostar en hel del haha! Hittade en vagn, ganska fin tycker jag, va tycker ni? den finns i hur många olika färger som helst!



LoveLove!♥ /m

kommentera
Postat av: Mini

den såg jätte mysig ut :)

2010-10-12 @ 16:31:42
URL: http://trotrotski.blogg.se/
Postat av: Sandra

skit snygg;)

2010-10-12 @ 20:45:15
URL: http://bajentjejen.blogg.se/
Postat av: Tihi

Den är fin , är ganska onödigt tt kasta ut en väldigt massa pengar på en vagn eftersom barnen växerså fort så måste man ända ha ny ganska så snart :)

2010-10-13 @ 21:51:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0