barnvakt

Sitter och väntar på att pappa kommer hem så vi kan börja med maten, är jätte hungrig! Klockan 7 ska jag åka ner på stan och vara barnvakt åt Cailey, hon är 3 år tror jag.. hon har precis kommit hem från frankrike/italien med sin mamma, dom sitter i taxin NU från arlanda! LYCKOOST!!!! är så avundsjuk så de finns inte, Cailan ska även få åka till Mauritius, i 3 månader! Dom har varit jätte mycket utomlands, tänk 3 år o har åkt till jätte många ställen.. jag vill också åka utomlands nuu! :(:( fyy va orättvist haha .
Men har inte träffat dom på jätte länge så de ska bli skönt! :)
Nu måste pappa komma hem nån gång tycker man. Ni får ha det så bra!
Love♥ /m

kommentera
Postat av: zabina

har du samma problem som jag också?:O, aaa jag med det här är inte första gången..

2010-10-13 @ 18:56:33
URL: http://zabinapetranyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0