SiteTalk - De Nya FaceBook !

För inte så länge sen så startade en ny hemsida som heter SiteTalk. Ännu så är den bara i bebis stadiet, det är precis som Facebook FAST mycket bättre. På denna sida kan man även köpa saker, väskor smycken mobiler - allt mellan himmel och jord. Plus så finns det människor över HELA världen, som man kan prata med om man nu skulle vilja det med hjälp av google translate som den sidan sammarbetar med.

Klicka på den här länken och registrera er! Det har jag också gjort. http://www.sitetalk.com/register?sponsor=gabbe1

 

Precis som Facebook men MYCKET bättre, fortfarande under uppbyggnad finns även möjlighet att tjäna pengar om man skulle vilja.


Man får poäng för alla man värvar in på denna sida som man senare kan köpa olika saker för finns bland annat mobiler, kläder, tvn. och mycket mer som jag nämnde högre upp.

 

Finns ingen andledning till att inte registrera sig ! :D
(Är det något ni inte förstår eller undrar över så är det bara att ta kontakt med mig!)



Till er som vill se min mage så ska jag ta kort på den idag och förmodligen lägga i upp den idag också. Men jag blir aldrig nöjd med bilderna, den blir midre på kortet än i irl. Men jag ska iaf ta idag och så får vi se om den kommer upp idag eller imorgon! :)
Ha en toppen dag ! ♥
Big Love /m

kommentera
Postat av: Carro

Magen ser ofta mindre ut när man tar kort. Varför vet jag inte men alla bilder som jag tog på min mage med både Melissa o Cleo var likadant. Så det är bara att fota o skriva det att magen är lite större än på bild.

Kram o hoppas att du mår bra..

2010-12-15 @ 20:23:26
URL: http://minfamiljeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0