Parfym Fabrik - Ja visst!

När zabina hade kommit så tog vi det lugnt några timmar, sen fixade jag mig och så åkte vi till stan. Käkade på Nansy´s idag med - tacotallrik! :D mums. Visade zabina parfymen jag vill ha, för det finns typ en fejk sån men dom luktar inte helt helt helt likadant men inte stor skillnad. Älskling undrar hur mycket den kostar, tror ni jag smartskallen själv kommer ihåg att kolla det ? neeej! snacka om att vara trög.. Och det är typ 3dje gången jag går och kollar på den parfymen (sprutar några sprut på mig)
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, fixa lite här hemma kanske sen ska jag hoppa in i duschen med älskling, mycket mysigt! :)
Jag vill ha många parfymer, men dom här två mest. Men jag har bara önskat mig ↑ den i julklapp. :)




Ha en underbar kväll!♥

kommentera
Postat av: Anonym

http://www.parfym.se/Product.aspx?ProductID=628

2010-12-22 @ 15:20:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0