Julstämning

En liten förändrig ? jaa visst, lite mer julsämning och ändrat textstilarna. Fick hjälp av gulliga Elin :)
Idag tycker jag att jag har varit väldigt duktig. Jag har storstädat hela mitt rum, hjälpt mamma att julpynta hela lägenheten och sätta upp julgranen, dammsugit hela köket och bakat knäck. AWESOME! :D
Trodde inte att knäcken skulle bli bra utan att dom skulle bränna fast men nej du det gjorde dom inte dom blev hur bra som helst!
Första försöket

Jahaja va ska jag skriva mer då .. den 23 ska jag och mamma köpa lite nya julsaker och julklappar, vet exakt vad jag ska köpa till family min! hihi. :)
Ni får börja kommentera lite hallå. Jag är lite nyfiken på erat också, så kom igen nu :O
Bjuder på en ganska gammal bild, från förra vintern. Minnen!
Hörs imorgon god natt mina vänner! 

kommentera
Postat av: Moster Nathalie

MARIA!!! Om du och Anneli ska in till Sthlm den 23e kan vi kanske träffas och ta en fika? Lemme know, t.ex. på fejsan! Skulle va skitkul ju! :) Kramar<3

2010-12-18 @ 21:30:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0