Internet urfunktion...

Har fortfarande inget internet hemma, så vi får se när jag skriver ordentligt igen. Tänkte visa lite bilder och berätta om min julhelg! Just nu sitter jag hemma hos Elin, hon ska packa lite kläder sen ska vi röra oss hemåt. Hon ska sova hos mig idag (passar på medans pojken min sover hos sin kusin) ääh så får man inte säga hihihi! Imorgon ska jag iväg till barnmorskan, vet inte riktigt vad vi ska göra men antagligen prata och sånt där. Sen ska jag och Elin iväg till järna för jag ska göra nagel förlängning efter det får vi se vad som händer.. och fötter ;)
Den här gravidsaken här på sidan är lite knasig, imorgon har jag gått 25 fulla veckor eller jo den kanske visar rätt för imorgon är jag ju inne på vecka 26.. aa jo men det kan stämma.  
ni får ha det grymt så länge så skriver jag väl någon gång snart !
kram på er

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0