god fortsättning !

Under julhelgen har jag mamma pappa och en av mina bröder varit hos musses mamma uppe i söderhamn. Umgicks och åt massa gott! Vi åkte dit på julafton vi kom iväg ganska sent kl 20.00 och va framme typ 23.00, det va riktigt oväder på vägarna omkörnings filen hade snöat igen helt och det var massa snörök plus snöstorm man såg nästan ingenting. Plus så va det 2 idioter som körde om och det kom massor med snörök så man såg inget hela rutan va vit så vi fick bromsa in nästan stanna för man såg inget på kanske en halv minut det var läskigt kan jag lova! Men alla är i väl behåll så det är bra :) skriver detta inlägg ifrån min mobil eftersom min "smarta" Bror skulle fixa rautern(stavning) byta den till någon annan och nu funkar skiten inte överhuvudtaget man blir så irriterad! Jag tänkte skriva om helgen lite mer i detalj och mina julklappar o sånt, det får jag göra imorgon om Internet vill funka :) just nu sitter jag och kollar på beck - levande begravd. Så vi hörs imorgon mina vänner! God natt.<3

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0