Dagens

Ska väl ta ock skriva ett litet inlägg till er :) Idag hade jag inget planerat att göra skulle typ bara vänta tills älsklingen jobbat klart och så skulle jag följa med honom till sthlm. Men ja som sagt så behövde min kusin lite hjälp med rummet så jag åkte dit, men det va nästan klart när jag kom så. Till middag blev det tacooos! Grymt gott var det. Propp mätt.
Sen åkte vi en sväng till hennes kille bara kolla lite på robinson, sen kom pappa och hämtade mig :)
När vi låg och kollade på robinson så sparkade bebis mycket så melinda kände på magen och hon blev överlycklig hihi, det är så underbart!
Nu ska jag masa ner mig i soffan och äta lite snacks o mums! Hoppas ni har en trevlig kväll.
Nattinatt♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0